Forum Kamilexia Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Kamilexia
----------------
Newsy!!!
Debugi
Zazalenia
Skrypty
Screeny
Questy
Handel
Czary
Pytania Do GOD'a
RL Life
----------------
Hobby
Humor
Prawdziwe Historie
O Wszystkim I O Niczym
HMMM...
----------------
A Wiec...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kadia
Wysłany: Śro 18:41, 12 Wrz 2007
Temat postu:
Hehe, hoc Nari ma racje, za duzy Def ;/, ale potworki Niezle ;]
Barto
Wysłany: Śro 18:31, 12 Wrz 2007
Temat postu:
Zgadzam sie z Kadia oto wlasnie chodzi w Grze w Tibie... (Rowniez od czasu do czasu o PKowanie xD xP no ale to tak tylko czasem)
Nari
Wysłany: Wto 16:39, 20 Mar 2007
Temat postu:
NO wiesz ten def nie przeszkadza postaciom magicznym, poniewaz czary nie maja wplywu na def/lub na odwrot. Lecz postacia walczacymi bronia materialna, ktora reaguje na def.
Kadia
Wysłany: Pon 15:57, 19 Mar 2007
Temat postu:
No wiesz, chyba oto chodzi zeby byly trudne potwory do zabicia, kazdy chce sie zmierzyc z corasz lepszymi potworami. To moje zdanie
Skynari
Wysłany: Nie 13:21, 18 Mar 2007
Temat postu:
Wspanialy, ale zapominasz o knightach. Srednia ilosc HP i przerazajaco-wkurwiajacy def. Tyczy sie to wszystkich Twoich potworow.
Ocana: 8/10
Pozdrawiam SkyNari.
Kadia
Wysłany: Sob 11:20, 17 Mar 2007
Temat postu: Spell i Monster
Daje nowy temat zeby nie bylo balaganu na Forum. A wiec Spell:
1.Ots/Data/Spells/Instant-->exori arrow.lua
Kod:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
W Ots/Data/Spells/Spells.xml:
Kod:
<spell name="Palladyn Arrow" words="exori arrow" maglv="20" mana="300" enabled="1"><vocation id="3" /></spell>
A teraz potworek
:
1.Ots/Data/Monster-->grozna osa.xml
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Grozna Osa" level="350" maglevel="350" experience="100000" pushable="0" armor="300" defense="100" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="3200">
<health now="50000" max="50000"/>
<look type="44" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2899"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<blood color="30" effect="16" splash="4"/>
<attacks>
<attack type="melee" maxdamage="30000" probabibility="1000"/>
<attack type="instant" name="exevo gran mas vis" exhaustion="0" cycleticks="500" probability="1000"/>
<attack type="instant" name="banshee_sonar" exhaustion="0" cycleticks="500" probability="1000"/>
</attacks>
<defenses>
</defenses>
<loot>
<item id="2160" countmax="2" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2400" countmax="1" chance1="20000" chancemax="0"/>
</loot>
</monster>
W Ots/Data/Monster/Monsters.xml
Kod:
<monster name="Grozna Osa" file="grozna osa.xml" />
Tylo tyle bo na szybkiego robilam, Pa. Oceniac!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme ©
Zarron Media
Regulamin