Forum Kamilexia Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Spell i Monster

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kamilexia Strona Główna :: Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadia
...::Admin::...



Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 11:20, 17 Mar 2007    Temat postu: Spell i Monster

Daje nowy temat zeby nie bylo balaganu na Forum. A wiec Spell:
1.Ots/Data/Spells/Instant-->exori arrow.lua
Kod:

area = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
    {1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
    {0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    }
 
    attackType = ATTACK_PHYSICAL
    needDirection = false
    areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
    animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
 
    hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
    damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
    animationColor = RED
    offensive = true
    drawblood = true
 
    UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
 
    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
    n = tonumber(var)   -- try to convert it to a number
    if n ~= nil then
       -- bugged
       -- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
       -- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
 
       UltimateExplosionObject.minDmg = 0
       UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
    else
       -- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
       -- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
    UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
    UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
    end
 
    return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
    end


W Ots/Data/Spells/Spells.xml:
Kod:

<spell name="Palladyn Arrow"      words="exori arrow"         maglv="20"   mana="300"   enabled="1"><vocation id="3" /></spell>


A teraz potworek Smile:
1.Ots/Data/Monster-->grozna osa.xml
Kod:

<?xml version="1.0"?>
<monster name="Grozna Osa" level="350" maglevel="350" experience="100000" pushable="0" armor="300" defense="100" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="3200">
   <health now="50000" max="50000"/>
   <look type="44" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2899"/>
   <combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
      <blood color="30" effect="16" splash="4"/>

<attacks>
   <attack type="melee" maxdamage="30000" probabibility="1000"/>
   <attack type="instant" name="exevo gran mas vis" exhaustion="0" cycleticks="500" probability="1000"/>
   <attack type="instant" name="banshee_sonar" exhaustion="0" cycleticks="500" probability="1000"/>   
</attacks>

<defenses>

</defenses>

<loot>
   <item id="2160" countmax="2" chance1="100000" chancemax="0"/>
    <item id="2400" countmax="1" chance1="20000" chancemax="0"/>

</loot>
</monster>


W Ots/Data/Monster/Monsters.xml
Kod:

<monster name="Grozna Osa" file="grozna osa.xml" />


Tylo tyle bo na szybkiego robilam, Pa. Oceniac!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skynari
Gość







PostWysłany: Nie 13:21, 18 Mar 2007    Temat postu:

Wspanialy, ale zapominasz o knightach. Srednia ilosc HP i przerazajaco-wkurwiajacy def. Tyczy sie to wszystkich Twoich potworow.
Ocana: 8/10

Pozdrawiam SkyNari.
Powrót do góry
Kadia
...::Admin::...



Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 15:57, 19 Mar 2007    Temat postu:

No wiesz, chyba oto chodzi zeby byly trudne potwory do zabicia, kazdy chce sie zmierzyc z corasz lepszymi potworami. To moje zdanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nari
Newbie



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Wto 16:39, 20 Mar 2007    Temat postu:

NO wiesz ten def nie przeszkadza postaciom magicznym, poniewaz czary nie maja wplywu na def/lub na odwrot. Lecz postacia walczacymi bronia materialna, ktora reaguje na def.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Barto
Pozeracz Postow



Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Szkocja//Glasgow

PostWysłany: Śro 18:31, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Zgadzam sie z Kadia oto wlasnie chodzi w Grze w Tibie... (Rowniez od czasu do czasu o PKowanie xD xP no ale to tak tylko czasem) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kadia
...::Admin::...



Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 18:41, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Hehe, hoc Nari ma racje, za duzy Def ;/, ale potworki Niezle ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kamilexia Strona Główna :: Skrypty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin